Voorbereidingen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Joyce Zijlstra - WaarBenJij.nu Voorbereidingen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Joyce Zijlstra - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

11 Augustus 2016 | Nederland, Breda

Zozo, mijn eerste verslag van mijn eerste reisblog ever!
Ik heb vandaag getwijfeld of ik mijn blog(s) in het Nederlands of Engels zou schrijven, maar aangezien het thuisfront over het algemeen beter NL spreekt (leest) dan Engels, gaan we lekker HOLLANDS praten :)

Nog anderhalve week en dan is het zover, het avontuur in Amerika. Eerlijk gezegd ben ik er nog niet heel erg veel mee bezig, enerzijds omdat ik het heeeeeel spannend vind, en anderzijds omdat ik het nog veel te druk heb met andere dingen!
Welke dingen dan vraag je?
Well, wat dacht je van het volgende:
- Mijn huis schoonmaken en leeghalen, want 15 augustus komt er iemand anders in wonen! Thanks Anne-Renkse en lieve familie voor alle hulp!
- Laatste spullen kopen;
- Bedenken wat wel en niet mee moet en dat in de koffers zien te passen (aangezien ik er 2 mee mag nemen, heb ik natuurlijk veel te veel spullen klaargelegd om mee te nemen...)
- CD's uitzoeken, vooral welke er allemaal worden uitgeleend. Men, wat heb ik er een hoop en wat zitten er een hoop herinneringen aan vast...
- Met allemaal leuke mensen afspreken om nog een laatste keer quality time mee te hebben! Hoe erg ga ik hen missen! Gelukkig is het maar een paar maanden!

Zo kan ik nog wel even doorgaan, ik ga dus maar gauw verder en mijn to do list bijwerken.
Yes, er kan weer 1 puntje vanaf: 'reisblog aanmaken'! :)

Gebedspunt van de blog: Dat alle voorbereidingen zullen lukken, met name met het regelen van medicatie wat gekoeld mee moet naar de USA!

  • 13 Augustus 2016 - 09:19

    Corine Den Bakker:

    Wij willen graag meegenieten met jou avontuur ! Gaat vast heel bijzonder worden ! Wij zijn benieuwd wat God allemaal voor jou in petto heeft ! Be blessed liefs Corine

  • 24 Augustus 2016 - 12:50

    Vervelend Vriendinnetje:

    Update...update! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Hoi, Ik ben Joyce Zijlstra, 31 jaar, en kom uit Breda. Normaal gesproken een juf, maar voor 5 maanden even niet! Want een ander avontuur staat me te wachten, the USA!

Actief sinds 11 Aug. 2016
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 6049

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 07 Januari 2017

Off to Battleground, Washington, USA!

Landen bezocht: